środa, 14 sierpnia 2013

Wstęp

Prolog




 Ania uważnie obserwowała Tarana najeżdżającego na stacjonatkę. Był bardzo zdolnym koniem, ale Klaudia, która go ujeżdżała nie radziła sobie z nim. Najazd nie miał szansy na powodzenie. Koń zatrzymał się przed przeszkodą a dziewczyna prawie z niego spadła.
 - Na dzisiaj koniec, ale jutro masz się bardziej starać - powiedział załamany Marcin. Był instruktorem jazdy w stajni Ani. Bardzo go lubiła - umiał ujrzeć w ludziach potencjał do jazdy konnej.
Ania została jeszcze chwile na placu. Na nogach poczuła chłodne powietrze. Zeszyt, który trzymała na kolanach ześlizgnął się z cichym paf. Dziewczynka nie podniosła go. Zamiast tego położyła się na ziemi i wpatrywała się  niebo. Po całym dniu w stajni dała odpocząć obolałym mięśniom. Dziś jeździła na Kanionie. Nie przepadała za nim, ale ktoś musiał się w końcu nim zająć, ponieważ od kiedy spadła z niego mała dziewczynka Marcin dał mu miesiąc przerwy. Jak przypuszczała zaczął wariować bo jego stado przebywało na padoku a on musiał się męczyć zamiast skubać zieloną trawę! 
 Ania spojrzała na zegarek. Minęła godzina! Z trudem wstała z ziemi i udała się do stajni. w stajni był Marcin. Stał przed boksem Wiktorii. Boks Był pusty. Klacz była koniem instruktora, która zachorowała na poważną chorobę i musieli ją uśpić. Ania miała okazję raz na niej jeździć i była to naprawdę dobra kobyłka.
- Przykro mi - były to szczere słowa 
- Wiem - Otarł ręką łzę - brakuje mi jej
I tak stali, aż nie zapadła ciemność i Ania musiała już jechać do domu.





***Oto pierwsza część mojej książki. Napiszcie komentarz, czy wam się podoba a na pewno zachęcicie mnie do dalszego pisania;)

 






3 komentarze:

  1. Nie jest źle, ale popracuj trochę nad interpunkcją i gramatyką, aby uniknąć ewentualnych błędów :) Zapraszam również do mnie, podejrzewam, że nie będzie Ci się chciało czytać od początku, bo to w końcu już czwarty tom, ale w każdym razie, może będziesz miała ochotę wpaść ;) http://horses-meaning-of-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno przeczytam twojego bloga nawet jeżeli ma 4 tomy;). Mogę tylko spytać jak zrobiłaś te zakładki poboczne czyli "co nie co o bohaterach" i to o koniach. Bo chciałam zrobić coś takiego ale nie wiem jak.

      Usuń
    2. Wchodzisz w pulpit nawigacyjny>strony>nowa strona>pusta strona. Dodajesz tytuł, tekst itd. Klikasz opublikuj, a jeżeli Ci się nie wyświetla, to musisz znowu wejść w pulpit nawigacyjny>strony i tam masz "Pokazuj jako" musisz po prostu zaznaczyć czy chcesz, żeby wyświetlało je jako karty na górze czy karty z boku. Wyjaśniłam najprościej jak mogłam, aczkolwiek w instrukcjach najlepsza nie jestem xd

      PS Czy mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową?

      Usuń