niedziela, 18 sierpnia 2013

o.O hmm

1.OK;)Więc jeszcze raz Wielkie dzięki Koniowatej...^^ za promocję mojego bloga.
2.Czy podoba wam się taki wystrój mojego bloga?
4. Nie bójcie się zostawiać komentarzy co mogłabym polepszyć na mojej stronie, żeby było lepiej.
5.  W serii pojawi się nowy bohater, jak mu dać na imię - jest mężczyzna(!) bo do imion to ja głowy nie mam. Ktoś kto czytał Władcę Pierścieni zobaczy duże podobieństwo w imieniu Tonadan i Dunadan(czy jakoś tak) jak mówili na Aragorna o.O

Na razie tyle mmm pa!

3 komentarze:

  1. Hmm, ujmę to w ten sposób - nagłówek niebieski, tekst kart żółty, tło postów czarne, tekst fioletowy (teraz już biały), ramka czerwona, a z tyłu jakiś niedorobiony facet xd Nie myślisz, że dobrze byłoby to zmienić na bardziej jednolity kolor? Wybierz sobie np. szary i pasujący do niego żółty. Tło zrób szarym obrazem DUŻEGO FORMATU, ramkę też żółtą, tło karty może być czarne, tekst biały, a tekst kart zostaw tak jak jest zmieniając tylko nagłówek na żółty, co Ty na to? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok. Na razie pozostanie tak jak mówisz, ale z czasem coś pozmieniam, bo przecież nie może być ciągle mrocznie;) Dzięki za pomoc;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jest ok :)
    A do imion to i ja głowy niw mam. Zwykle jeśli potrzebuję imion dla koni, to szukam na howrse.pl ostatecznie wpisuje w google ,, imię dla konia" i wchodzę w zapytaja. A dla ludzi... Imiona realne biorę z kalendarza. A fantastyczne z książek. ,, Eragon", ,, Opowieści z Narnii" i takie tam. Wystarczy przestawić jedną literkę lub kilkai wychodzi ładne nowe imię ;) Np. kiedyś z filmu gdzie smok miał na imię Kilgharrah przerobiłam to na Kirghan ;)

    OdpowiedzUsuń