poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Informacyjnie

Hej witajcie!
Przede wszystkim chciałam was przeprosić za to, że moje posty są dodawane tak nieregularnie. Wyjaśnienie tego jest proste: nie posiadam własnego komputera/laptopa. Wszystko co dotychczas się pojawiło było pisane z laptopa mojego brata. Dlaczego pojawiają się tak rzadko?Trochę wstyd mi się przyznać, ale czas, który mam na internet przeznaczam na oglądanie Supernatural, Doctora Who i Sherlocka. Z tymi dwoma pierwszymi jestem daleko w tyle i je po prostu nadrabiam. Ale nie martwcie się w najbliższym czasie inwestuje w laptopa i posty będą pojawiać się co tydzień;D
 Nowe nominacje ruszyły!Dziękuje wszystkim, którzy mnie nominowali, albo zamierzają nominować. Wkrótce w zakładce nominacje dorzucę te najnowsze.
Nowy rozdział pojawi się w tym tygodniu(nie idę do szkoły cały tydzień, bo są testy gimnazjalne) i obiecuje, że będzie bardzo długi.
Dziękuje, że jesteście ze mną;)
Pa!

P.S I oczywiście spóźnione Smacznego JajkaXD

3 komentarze:

  1. Joł joł. Stara, weź ogarnij u mnie, bo jesteś w nominacjach B| Też mam cały tydzień wolny, przyda nam się odpoczynek, nie? Niech oni se piszą, a my se posiedzimy i dobrze. Mam rozdziały nadrobione, więc pisz, pisz, beda komentować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja już czekam :) No u mnie też jesteś nominowana :D Tylko pytania bierz spod nominacji od NeonGreen ;) Szkoda, że nie widziałam Ciebie na rocznicy u mnie :/ Ale przecież wszystko można nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam z niecierpliwością na nowy rozdział!!
    zapraszam ! http://art-riding.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń