sobota, 30 listopada 2013

O wszystkim i o niczym

Wybaczcie, że tak długo nie było żadnego nowego rozdziału, ale można sobie kojarzyć to z premierą WPO. Jest to prawie prawda, gdyż byłam lekko załamana po Igrzyskach... ale prawdziwym powodem mojego załamania był THOR. Tak, a dokładnie Loki. 
 Historia zaczyna się jakieś 2 tygodnie temu, kiedy to z braku laku postanowiłam obejrzeć jakiś film, był to chyba czwartek. Zaczęłam się zastanawiać co obejrzę i stwierdziłam, że nie chce mi się obejrzeć po raz koleiny Igrzysk śmierci, a że moja jedna koleżanka mówiła mi, że Thor jest o wiele lepszy do igrzysk chciałam to sprawdzić. Gdy film się skończył stwierdziłam, że miała rację. Tom Hiddleston, który wcielił się w postać Lokiego zagrał go tak wspaniale, że następnego dnia obejrzałam The Avengers, w którym znów widzimy Lokiego. I tu zagrał jeszcze lepiej niż w thorze. Do kina niestety nie mogłam już pójść na thor 2, więc czekałam aż thor 2 pojawi się w internecie. I wczoraj obejrzałam 2, gdzie także widzimy Lokiego. Ktoś zapewne domyślił się, że Loki jest moja ulubioną postacią, chociaż gra w tych filmach czarną postać - negatywną. Dobra, ale od czego ta moja depresja? Otóż zanim obejrzałam wczoraj 2 wiedziałam co się wniej wydarzy i zaczęłam szperać po internecie w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie: czy Tom Hiddleston zagra jeszcze Lokiego w filmach Marvela? Prawdopodobnie nie. 
 Mam nadzieję, że ktoś zrozumiał co mam na myśli. Podsumowując, Tom to mój ulubiony aktor, Lokiego nie będzie już w filmach Marvela, a ja rozpaczam.
 Dziękuję Koniowatej i norce za nominację mojego bloga do nagrody, ale jestem takim nie ogarem, że nie wiem o co chodzi. Mogę prosić o wyjaśnicie? 
Oki loki. Rozdział pojawi się może we wtorek 3 grudnia, jestem ciekawa czy ktoś zgadnie co to za wydarzenie?

Pa

3 komentarze:

  1. http://jusza-love.blogspot.com/p/nominacje.html No więc tu masz moją stronę z nominacjami i tak jak tam musisz odpowiedzieć na moje pytania nominować osoby i nim zadać jakieś 10 pytań :)
    Te pytania do Cb to są te z dwóch ostatnich nominacji od Koniowatej i Nikki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Blogger Award http://desterma-datura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuper :D
    Jeśli chcesz to zobacz moje, fajnie by było :*
    do-not-stop-me.blogspot.com
    Jeszcze raz super opowiadanko <3

    OdpowiedzUsuń